Regulamin
W trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług stworzyłyśmy spis jasnych i zrozumiałych zasad dla Państwa maksymalnych korzyści.
§1. Godziny otwarcia
- Stałe godziny pracy salonu od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00.
Możliwość umawiania się indywidualnie w godzinach 08:00-19:00. - W sobotę i niedzielę salon jest nieczynny.
§2. Umawianie na wizyty
- Przed wizytą prosimy o szczegółowe zaplanowanie usługi, tzn. zabiegu głównego oraz towarzyszących mu drobnych usług takich, jak: regulacja brwi, henna, ściągnięcie poprzedniej stylizacji i inne. Spełnimy wszystkie Państwa życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu. Nie dopuszczamy do sytuacji, w której następny klient będzie musiał czekać na swoją usługę. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
- Wszystkie zapisy potwierdzane są dwukrotnie:
- pierwsze potwierdzenie: w dniu zapisu poprzez otrzymanie biletu zabiegowego z rozpisanym szczegółowo planem wizyty lub jeśli ma to miejsce telefonicznie, recepcjonistka podsumowując wizytę wymienia po kolei wszystkie usługi, które mają być wykonane;
- drugie potwierdzenie: otrzymają Państwo od nas wiadomość tekstową lub telefon dzień przed zabiegiem.
Dane do przelewu:
Kosmetologia Zielińska, ul. Żeglarska 6, 83-110 Tczew
nr konta 71 1160 2202 0000 0005 0108 1350
§3. Odwoływanie wizyt i nie przychodzenie na umówiony termin
- W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić personel salonu min. na 48h (dni robocze) przed planowaną wizytą..
- Osoby, które nie szanują naszej pracy tracą przywileje zapisów priorytetowych. Kilkukrotne niestosowanie się do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów.
- W przypadku wpłaty zadatku na wizytę, gdy Klient nie stawi się na umówiony termin bądź nie powiadomi min. 48 godz. wcześniej (dni robocze) o tym fakcie recepcji salonu, lub za pomocą fanpage zadatek przepada.
- Osoby korzystające z rabatowanych pakietów zabiegowych zobowiązane są poinformować salon o nieobecności na min. 48h (dni robocze).
W przeciwnym razie zabieg z pakietu uznawany jest za zrealizowany.
§4. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
- W salonie obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę skorzystać z szatni lub toalety
- Klienci umawiani są na konkretne godziny i prosimy o punktualność.
- Spóźnienie klienta powyżej 15 minut może skutkować skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, jednakże koszt takiego skróconego zabiegu to 100 % ceny. Spóźnienia większe niż 15 minut mogą skutkować odmową wykonania zabiegu .
- Spóźnianie klienta nie może przesuwać czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować niezwłocznie telefonicznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
§5. Strefa ciszy
1. Salon podzielony jest na dwie strefy:
- strefa głośna – recepcja i jej otoczenie
- strefa cicha – zabiegowa – w strefie cichej obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń mogących zakłócić ciszę i relaks klientów oraz pracującego w skupieniu personelu; dzwoniące telefony przeszkadzają w pracy, skracają czas zabiegu, zaburzają jego przebieg i psują atmosferę relaksu; prosimy uszanować prośbę i wyciszyć telefon przed zabiegiem
§6. Wizyty w towarzystwie
- Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
- Prosimy nie przychodzić na wizytę z małymi dziećmi, które mogą zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracującego w skupieniu personelu. W gabinecie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Salon nie ponosi odpowiedzialności za życie lub uszczerbek na zdrowiu przebywających w salonie dzieci.
- Towarzystwo osoby dorosłej. Jeśli jest taka konieczność, można przyjść na wizytę z osobą towarzyszącą, powoduje to jednak zaburzenie atmosfery relaksu.
§7. Poufność informacji, karty zabiegowe
- Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
- Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
- Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
- Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w gabinecie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
Formami kontaktu z gabinetem są:
a) numer telefoniczny dostępne na naszej stronie, wizytówkach i ulotkach: 576-044-222
b) Facebook: Kosmetologia Zielińska
c) Instagram: kosmetologia_zielinska
5. Personel salonu nie może udostępniać prywatnych kontaktów.
§8. Vouchery
- W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty prosimy o kontakt z recepcją salonu pod numerem telefonu 576 044 222. W czasie rozmowy wymagamy o poinformowanie recepcji, iż opłatę za umawiany zabieg stanowił będzie voucher.
- Voucher jest ważny przez okres 90 dni od daty zakupu i nie ma możliwości przedłużenia daty jego ważności. Termin ważności vouchera jest wpisany na voucherze. Po upływie terminu ważności vouchera nie będzie możliwości jego realizacji.
- Niewykorzystany voucher przepada z chwilą wygaśnięcia terminu jego ważności.
- W razie braku anulowania terminu zarezerwowanej wizyty opłacanego za pomocą vouchera, które winno nastąpić drogą telefoniczną lub osobiście minimum dwa dni poprzedzające wizytę przed umówioną wizytą, Voucher uznany zostaje za zrealizowany.
- Voucher należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
- Voucher jest realizowany wyłącznie na zabiegi z oferty salonu.
- Płatność voucherem nie łączy się z promocjami i rabatami.
- Voucher może być przeniesiony na inną osobę, usługa zostanie zrealizowana dla jego okaziciela.
- Voucher nie może być wymieniony na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce, jeśli Voucher opiewa na kwotę niższą niż wartość wykorzystanych usług.
- Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na kosmetyki.
- Istnieje możliwość zamiany zabiegu, na który wystawiony został voucher, na każdy z zabiegów będących w ofercie na zabieg w tej samej kwocie lub droższy (po dopłacie).
- Kupujący lub posiadacz vouchera z chwilą otrzymania go oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.
§9. Zmiany w regulaminie
- Regulamin może ulec zmianie.
- O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować.
- Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu i do cennika usług.
- Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie salonu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony.
Zapraszam Iwona Zielińska